Nuffnang..Jom Klik2

Wednesday 30 October 2013

SIAM PARAGON

SIAM PARAGON...ya allah shopping mall ni memang cukup termantap lah dalam shopping mall ni kalau ada duit semua boleh beli nak beli apa cakap??nak beli kereta??semua ada maaf lah gambar saya x berapa banyak sebab saya guna kan train kat sana jadi jalan tu sesak takut pulak..bila masuk dalam kepala saya pulak yg sesak memilih baju di H&M dengan keperluan lain biasalah kan ada anak so barang anak kena dahulu kan..kalau bawak anak pi sini tak sanggup kot rasanya sampai saya sendiri ternganga wow permainan ni saya tak pernah nampak saya tak pernah main macam macam ada...siapa suka ikan di bawah SIAM PARAGON ni lah terletaknya AQUA tu yah...maaf gambar saya x dpt up kan..sebab sebab tak lawa..hehehe

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment