Nuffnang..Jom Klik2

Thursday 10 October 2013

NAWAITU

Amin syukur kepada Allah kerana saya masih diberikan waktu untuk berubah insha allah..Niat di hati memang ada tetapi belum tau bila,melihat anak semakin membesar rasa malu untuk tdk memperbaik pulihkan diri yang masih banyak kekurangan lebih lebih lagi melihat kedua org tua semakin meningkat umur...Jutaan Terima kasih saya ucap kan kepada LILLY  yang baru saya kenal tetapi rasa senang dan mudah untuk saya ceritakan perit manis liku liku kehidupan saya seharian...Terima kasih kerna sudi mendengar melayan cerita saya yang kadang kadang terkeluar tajuk macam sekarang ni lah kan dah keluar tajuk...hehehe..Lilly terima kasih kerna telah bantu saya dapatkan THARA SHAWL by SUGARSCARFT ni adalah SHAWL saya yang pertama dan masih mencuba cara memakainya dengan sebaik mungkin bukan hanya menyarungkan di kepala sahaja tapi jugak di hati saya..dengan izin allah dan keluarga saya terutama bapa saya mak saya anak anak saya dan Mr Hubs,saya teringin menjadi yang baik walaupun bukan yang terbaik..cuma saya memerlukan sedikit masa untuk berubah..bersabar lah.Berbuat baik tdklah semudah berbuat jahat tapi dengan berkat doa orang orang yang paling berharga insha allah akan di permudahkan segalanya...
Ya allah kau lindungilah orang tua ku anak anak ku ahli keluarga aku memohon kepada mu...kau tambahkan lah lagi kekuatan kami untuk teruskan hidup di jalan mu...amin
* jangan menghakimi Q dengan apa yg kamu dengar atau nampak di ruangan Q tanpa mengenali Q..aq manusia biasa yg pernah melakukan kesilapan untuk q perbaik.berikan aq sedikit waktu*

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment