Nuffnang..Jom Klik2

Thursday 10 October 2013

ME & SHAWL

Tadi dah cerita sedikit kesedihan hati kan?sekarang cerita tentang lawak dan lucunya pulak yer...okay yang SHAWL MERAH tu semua dah tahu kan di mana saya dapat kan??Ok sekarang gambar kedua tu saya nak ucapkan TERIMA KASIH kepada KAK KAJIJAH @ JEE JAH kerna telah menghadiahkan saya SHAWL@ PHASMINA bersama NINJA hehe..kalau salah tolong faham lah sebab hobi baru tu yang tak tau lagi apa nama manja benda tu nak ikutakan hati panggil tudung ja..Tapi saya kagum dengan semua org yang pakai tudung atau shawl atau apa pun kerna disitu pun dah di uji kesabaran kita untuk kelihatan sempurna dalam penampilan harian kan??nasib lah tak bocor kepala saya waktu pakai THARA SHAWL yg merah tu tau lah ngan JARUM selit tepi telinga hehehe tiru dekat youtube lah apa lagi ahayyy...waktu dapat ja buat walaupun sama tapi tak serupa hati saya rasa happy sangat sebab tak sangka kan boleh huhu sakai kah apa kah yg ada dalam fikiran org tu takpa saya x kisah pun asal saya HAPPY hehe...Yang sebelah tu mudah sikit dari yang merah sebab nya dia x pakai jarum tapi pakai keronsang atau pin kecik kat belakang jadi sorong tarik sorang tarik..org kata pi mai pi mai tang tu....hehe...gelak lah ngan keSAKAIAN saya ni saya izin kan...hehehe...

*1000 kali TERIMA KASIH kepada KAK JEE JAH & SIS LILLY*

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment