Nuffnang..Jom Klik2

Tuesday 9 September 2014

MY BEST CARAMEL


Hi and helloo...
Sejak menjak duduk kg ni mcm mcm masakan saya buat dari masakan kampun sup segala mcm saya buat.
Biasalah kan happy with family anak anak.
Kemarin buat karemal ala me hehe ni yg best tu 
Mr Hubbs yg x suka makan karemel makan 2 bekas bayangkan?? Cewah perasan sedap kan?? Mmg sdp pun dan bau telur langsung xda..
Bukan saja perisa vanila sya letak hehe siap dengan parutan kulit lemon.
sya jugak x gunakan air dalam karemel saya.mungkin sbb tu kot dia lain dari lain.sya guna kan 2 jenis susu..
susu pekat dan jugak susu manis..
telur pulak saya cuma guna kan kuning telur sahaja..yg putih nya sya buat telur dadar makan malam hehe..jimat lah x membazir.
kan..
itu saja lah sya merepek malam ni.
Salam.

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete