Nuffnang..Jom Klik2

Wednesday 4 September 2013

THE BEST MASK

Well..well..well..apa yg sya nak cakap kali ni sdh tentu tentang Mask muka ni..sebenarnya saya tau mask ni pun dari beberapa orang kawan dalam facebook dan jugak instagram bila tgk gambar diorg kulit muka cantik sangat tp sempat jugak saya berfkr dengan fon yg canggih sekarang bermacam macam foto editor tu 

 so saya simpan ja lah hasrat nak beli benda ni lagipun kat malaysia mungkin sukar untuk sya nak dapatkan mask muka ni.o saya pendam ja lah dalam hati kalau jumpa mungkin saya akan beli hehehe time tengah berjalan kat bangkok saya pun secara tak tersengaja nampak dan beli lah harga 800 thai bath dalam 80rm duit kita.biasanya perempuan ni lebih lebih lagi lah bab kecantikan ni bila dah beli balik ja mesti nak cepat cepat try,apa lagi saya pun sama nak tahu jugak kan apa yg baik sgt ttg Mask muka ni...hehehe bila sya buka tgk dalam dia macam yougart wow excited bila saya letak kat muka rasa mcm very soft lama lama mcm ada mint jd kalau dah mint muka mcm rasa sejuk best..x lama kemudian rasa kencang kulit muka benda ni boleh bawak tidur so saya pun tidur..besok bangun basuh muka amazing..Mr Husband pun sibuk gak dia pun rasa Mask muka ni bagus.....kalau nak tau lebih lanjut cuba check tofu-moritaya...pesanan kalau jumpa beli lah berbaloi...thumbs up..
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment