Nuffnang..Jom Klik2

Monday 9 September 2013

FACE POWDER AND PERFUME

Wah nice kan the box??oops hati hati kata pepatah org putih DONT JUDGE THE BOOK BY THE COVER kah?hehe xpa silap pun ok...girls perempuan wanita apa apa pun lah selalu nya benda dua ni mesti penting kan?so bermacam macam jenis bedak muka and wangian yg kita nak,mcm saya lah contoh nya..saya ni mmg payah nak dptkan bedak asas muka yg betul betul ngam ngan kulit sya yg berminyak ni dari yg murah sampai lah ke mahal last sya dpt and mmg niat nak try N°7 ni sya beli kat bangkok dengan harga 850 thai bath mungkin dlm 90 ringgit malaysia sahaja berbaloi lah dengan keputusan yang amat memuaskan hati saya bila pakai dia mcm bedak biasa tp yg saya bangga kan dgn bedak ni sampai malam saya pakai zone T saya x pun berkilat hehe muka nampak fresh cantik ringan..hehe puji lah dah barang sendiri kan?tp girls trust me sya boleh cakap terbaik jugak no tipu tipu u all can try....Yg perfume tu pulak saya tertarik dengan botol dia why??nak tau??joom google....hehehe wangian ni sweet bila musim nak duduk dlm aircond atau jalan malam for dinner sya pilih ni...sekian terima kasih...

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment