Nuffnang..Jom Klik2

Sunday 29 September 2013

SHAMPOO & CONDITIONER

Benda paling sensetif dalam diri saya apa bila memikirkan shampoo & conditioner lagi lagi lah kalau kena out station fuhh xkan nak bawak botol besar??banyak btl masalahkan??nasib lah jenis kulit kepala saya ni memang double trouble kalau pakai 1 brand shampoo lebih dari 7 hari mula lah kelemumur naik paling sengsara kelemumur jenis melekat dan tebal ni ish masalah..nak tulis panjang nnt keluar tajuk pulak kan?hehe selalu keluar tajuk pun...ok ok ni saya beli kat GUARDIAN dengan harga RM 18.90 sahaja senang di bawak kemana saja dan penting sekali dia cute..saya dah pakai selama 4 ari buat masa ni rambut saya ok bau pun harum...nak tau lebih lebih jom lah dapatkan di GUARDIAN berhampairan yerr....dahh...

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment