Nuffnang..Jom Klik2

Monday 9 September 2013

CUTI CUTI SABAH

Land below the wind....hehehe tempat saya di lahirkan,kalau dengar berita dari luar sana org kata negeri sabah ni kotor takda kemajuan kan??jadi saya nak puji lebih lebih pun tak boleh sebab ni tempat saya di lahirkan dan di besarkan tapi takpa lah saya tak kecil hati pun..ok this is the last weekend saja saya and family menginap di hotel MING GARDEN AND RESIDENCES hotel ni besar??yes memang besar and bersih the best things pasal hotel ni is dia bukan saja hotel but dia jugak condo style so bagi yg ada family boleh try stay sini ada bermacam macam jenis bilik contohnya family room atau deluxe 2 bedrooms wow kan??dengan harga yang kita mampu lah..paling penting ada lah keselamatan kita and family..short vacation lah yg baik..what u want u can get all here for free takda extra charges wifi,gym,pool and kids play ground....sorry yah dear x lengkap gambar..u can judge or u can see how happy my dear daughter here...terima kasih ya allah kerana memberikan kami kebahagian dan kesihatan...hehe lupa pulak nak bersyukur..

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment