Nuffnang..Jom Klik2

Sunday 13 July 2014

PAD PRIK & KERABU TEMBIKAI

Pad Prik & Kerabu Tembikai saya masak sendiri untuk kenduri Tahlil  Pakcik saya Rahman Momen & saya tumpang kan sekali Allahyarham Roplis Kasa iaitu Bapa Mertua saya..
Alhamdulilah kerna niat hati nak sedekahkan dua menu ini saya dapat memasak dengan bangga dan cantik nya hehehe..
Kenapa..kenapa..kenapa...
cuba baca dari awal saya berlekat lekat ngan blog kan jarang sya up gambar saya masak?? Sbb saya jarang masak..tau makan ja pun..
Tetapi hari ni sya hentam jugak walaupun saya tau kenduri ramai org kan?? Nnt sakit perut naya pulak hehe..
Dalam kesibukan Mak & Makcik saya memasak menu yg ada iaitu Kari Ayam, Daging DengDeng, Udang Sos, Ikan Goreng, Sayur Campur
Diam diam saya melarikan diri ke rumah abg saya Fadziel dan bini dia Rainah Mustafa...
tekejut beruk my bro and sis inlaw
Adik dorang nak memasak hehe
Tup tap tup tap siap..first time masak and alhamdulilah licin...tu ja lah..bye..
Kesimpulan di atas mungkin nawaitu kita buat semua jadi mudah kan? 

No comments:

Post a Comment